سلام دوست عزیز به وبلاگ خودت خوش اومدی،لطفا با نظر ارزشمند خودت من رو در بالا بردن کیفیت این وبلاگ یاری کن.با تشکر مدیر وبلاگ
فابرگاس به شیاطین سرخ «بله» گفت
تاريخ : یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:فابرگاس,منچستر,شیاطین,سرخ, | 16:40 | نویسنده : محسن شجاعی

به نقل از دیلی اکسپرس، پس از ملاقات محرمانه‌ای که دارن دِین، مدیر برنامه‌های سسک فابرگاس، هافبک تیم فوتبال بارسلونا با اِد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد داشت این هافبک 26 ساله پذیرفت به شیاطین سرخ ملحق شود.

براساس این گزارش دِین به وودوارد گفته است که فابرگاس قصد بازگشت به لیگ برتر انگلیس را دارد و انتخاب اول او در این لیگ منچستریونایتد است نه باشگاه پیشین‌اش، آرسنال.

شیاطین سرخ برای به خدمت گرفتن این هافبک اسپانیایی تا به امروز 3 پیشنهاد به بارسلونا داده‌اند که آخرین و البته بهترین پیشنهاد 36 میلیون پوند بوده است. منچستری‌ها اطمینان دارند کاتالان‌ها با این انتقال موافقت خواهند کرد.

در این بین اما مشکلی وجود دارد و آن این است که خراردو مارتینو، سرمربی جدید بارسلونا که جانشین تیتو ویلانووا در نیوکمپ شده است نمی‌خواهد در ابتدای ورودش به این تیم بازیکن محبوبی همچون سسک فابرگاس را کنار بگذارد و احتمالا مخالف جدایی او خواهد بود.

فابرگاس در سال 2001 با قراردادی به ارزش 29 میلیون پوند از آرسنال به بارسلونا پیوست و از آن زمان تا کنون در 60 بازی که در رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته 20 گل به ثمر رسانده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • همیاری
  • فروش بک لینک انبوه
  • ---- --

    ابزار وبلاگ